De fotos - Reisverslag uit Cusco, Peru van loesbaserik - WaarBenJij.nu De fotos - Reisverslag uit Cusco, Peru van loesbaserik - WaarBenJij.nu

De fotos

Door: Erik

24 April 2007 | Peru, Cusco

Het bouwterrein van het WTC.

Marloes in de 40 uur durende regenbui,op Wallstreet.

Vanaf Brooklyn zie je downtown Manhattan prachtig liggen.

Erik 'hoogtevrees' Hardiek op de 74-ste verdieping van Rockefeller-building.

Hoog! (Rockefeller building)

Ons busje zit na 6 uur rijden door de Andes vast in een stuk waar een paar dagen daarvoor een landslide was, de afgrond aan de linkerkant was diep. Dit is het zogenaamde 'high rainforest' op een 1800 m.

Julio, onze gids, op de boot naar Bonanza.

1 van de huisdieren van Bonanza, de Tarantula.

Marloes in het oerwoud.

Ook weer hoog.

Fer de Lance, de giftige slang, Marloes had het er over in der vorige bericht.

• 24 April 2007 - 18:25

Nicole:

Hey Loes en Erik,
    mooie verhalen over Bonanza maareuhhh... vonden jullie het leuk? Volgens mij wel of niet? Ik hoop het maar. Nu de Inca Trail als volgende uitdaging? SUPERTOF !!!! Jullie maken echt superdingen mee maar ik ben misschien een tikkie bevooroordeeld ;o)))).
    Ik zie jullie trouwens nu echt heel lang niet, ik ga over 2,5 week naar China, witsen jullie dat al? Last minute, ik kan Phieuke en Arno niet zolang missen dus ik ga ze op de chinese muur maar even een hand geven.
    Heel veel plezier, laat die bergen je er niet onder krijgen de komende dagen en geniet van de mooie dingen die je gaat zien.
    GROETJES !!!

• 24 April 2007 - 21:33

Marloes:

Hee Nicole,

Over die hoogte gesproken, Erik ligt op dit moment op bed met bijna alle verschijnselen van hoogteziekte. We hebben de Inca Trail van 4 dagen al om gezet naar een eendaagse, maar het is nog maar de vraag of hij die gaat meemaken.

Het oerwoud vonden we echt supertof, nu al een van de hoogtepunten van onze reis.

Veel plezier in China, staat ook nog op ons lijstje.

Grtz Loes